Active Topics

 


Reply
Thread Tools
Posts: 176 | Thanked: 468 times | Joined on Jan 2010 @ NL
#31
Originally Posted by Bramji View Post
je kan nog niet smsen met Nitrdoird toch?
Jawel, SMS ontvangen en zenden kan gewoon. Je moet dan alleen wel je PIN in Maemo even uitzetten, anders kan NITDroid niet bij je SIMkaart en kun je dus niet op het mobiele netwerk.

Bellen/gebeld worden kan ook, alleen dan doet de speaker het niet De ander kan jou dus wel horen, maar jij hem/haar niet.
 

The Following 2 Users Say Thank You to ThomasAH For This Useful Post:
Posts: 347 | Thanked: 441 times | Joined on Dec 2010
#32
Ja hier nog een !

Ik heb de N900 ook vanaf het begin toen die net uit was. De browser is echt geweldig. En ook de verscheidene mogelijkheden om hem te personaliseren. Maar ik vind hem wel erg tegen vallen op PIM gebied ( maar ja ik was ook Palm OS gewend. Denk er toch over om straks de HP Veer (Palm) te gaan halen voor de PIM.

Ik merk wel dat je niet allemaal aparte apps nodig hebt voor bv. 9292ov of NS omdat de browser zo goed is. Ik denk dat een van de redenen dat de iphone voor veel verschillende websites een app heeft is dat de browser van de iphone zo slecht is.

Denk er over om te gaan overclocken maar omdat het mijn enige telefoon is ben ik er een beetje huiverig voor. Schijnt soms nog al instabiel te zijn.

Last edited by The Wizard of Huz; 2011-04-14 at 23:31.
 

The Following User Says Thank You to The Wizard of Huz For This Useful Post:
Posts: 347 | Thanked: 441 times | Joined on Dec 2010
#33
Originally Posted by N900@900MHz View Post
Ja hallo allemaal,

hier nog eentje uit Nederland.
Ik heb titans kernel v46 en CSSU laatste update.

kan niet zeggen dat de N900 sneller is met CSSU dan zonder...
Ik heb overklokt tot 900MHz, verder gaat niet, wordt ie een beetje instabiel.

Verder fantastische telefoon, nog geen andere gezien met zoveel mogelijkheden.

Vind het alleen jammer dat sinds de laatse CSSU update er meer bugs zijn dan oplossingen??
Nieuwe camera UI ziet er goed uit alleen de dubbele A en afstandsmeter minder gelukkig mee,werkt verder wel.
Ook het probleem met de Qt update, aantal programma's werken niet meer
Portait mode nog niet optimaal, maar gaat de goede kant op.

Al met al, een geweldige telefoon, Nokia doet blijkbaar niets meer aan de N900, maar de community is fantastisch

Nokia N900 Great hardware, but worse support from Nokia.
Dat vroeg ik me dus af. Je installeert de CSSU maar dan zijn er altijd wel een paar programma's die niet meer werken of problemen geven. Is er een lijst ergens met programma's die niet goed werken met CSSU?
 
Posts: 347 | Thanked: 441 times | Joined on Dec 2010
#34
Originally Posted by Wreck View Post
Op dit moment heb ik nog geen echte problemen met de CSSU update. Als je de instelling normaal houd en verder geen rare dingen geinstallerd hebt (Rare dingen als in Applicaties gemaakt door ongeverifieerde personen) zal alles wel goed komen.

Als je force rotation aan hebt staan zullen sommige applicaties er wel raar uitzien als je de telefoon in Portrait mode draait. De mediaspeler kun je dan niet/nauwelijks bedienen. Hiervoor is dan wel weer een Orientation Lock. (Kan je aanvinken en hierdoor zal je telefoon niet meer draaien)

Gebruik je de Theme Customizer? Als je thema's of Icon Packs via deze applicatie installeerd herkent de CSSU dat thema niet. Als je het standaard thema + standaard icon pack er weer in zet zal hij het na een reboot gewoon weer doen.

Ik gebruik op dit moment het AwOken thema en Black Pastic Pleego Icons. Daar werkt het dan wel weer mee
En hoe kan ik weten welke programma's van geverifieerde personen is?
 
Posts: 176 | Thanked: 468 times | Joined on Jan 2010 @ NL
#35
Originally Posted by The Wizard of Huz View Post
En hoe kan ik weten welke programma's van geverifieerde personen is?
Goeie vraag, het antwoord is volgensmij dat je dat helaas niet kan zien. Iedereen kan applicaties maken en uploaden naar de repositories. Rotte appels worden er natuurlijk wel vrij snel uitgevist, dus als je bijv. alleen de Extras repository aanzet (en evt. Extras-testing als je een wat breder aanbod van applicaties wil hebben) dan zit je volgensmij behoorlijk veilig...
 
Posts: 195 | Thanked: 102 times | Joined on Feb 2010 @ Vancouver, Canada
#36
Armin van buuren!
Tiesto!
Ferry Corsten!
Afrojack!
Laidback Luke!
 

The Following 3 Users Say Thank You to excelar8 For This Useful Post:
Posts: 176 | Thanked: 468 times | Joined on Jan 2010 @ NL
#37
Originally Posted by excelar8 View Post
Armin van buuren!
Tiesto!
Ferry Corsten!
Afrojack!
Laidback Luke!
That's right dude
 
Posts: 7 | Thanked: 2 times | Joined on Nov 2010 @ NL
#38
Toothpick36 meldt zich ook..
 

The Following User Says Thank You to Toothpick36 For This Useful Post:
XiliX's Avatar
Posts: 356 | Thanked: 217 times | Joined on Aug 2010 @ Netherlands
#39
Hier nog een!
Bedoelen jullie met CSSU de custom kernel (2.6.28.10power46)?
of heb ik wat gemist?
 

The Following User Says Thank You to XiliX For This Useful Post:
Posts: 176 | Thanked: 468 times | Joined on Jan 2010 @ NL
#40
Xilix: nee, power46 is 'gewoon' de laatste versie van titan's overclock kernel.

CSSU (Community Seamless Software Update, info hier) is de nieuwe ondersteuning vanuit de community sinds Nokia heeft verklaard niet langer officieele ondersteuning te zullen bieden. In plaats van Nokia updates (PR1.1, 1.2, 1.3) krijgen we in het vervolg dus CSSU updates voor de N900. Op dit moment zit de CSSU nog in de testfase.
 

The Following User Says Thank You to ThomasAH For This Useful Post:
Reply


 
Forum Jump


All times are GMT. The time now is 09:53.