Reply
Thread Tools
Posts: 154 | Thanked: 13 times | Joined on Jan 2011
#11
Originally Posted by gilamonyet View Post
Hier nog 1, toch maar is die CSSU installeren!

Maar raak je hierdoor alles kwijt wat je op je phone hebt staan?
nee, voor de zekerheid kan je van alles een backup maken
succes
 
Wreck's Avatar
Posts: 304 | Thanked: 266 times | Joined on Apr 2011 @ Apeldoorn area, Netherlands
#12
Originally Posted by gilamonyet View Post
Hier nog 1, toch maar is die CSSU installeren!

Maar raak je hierdoor alles kwijt wat je op je phone hebt staan?
Gelukkig raak je helemaal niets kwijt wat op je telefoon staat Het is een gewone update zoals al je andere applicaties.

EDIT: Toch maar eens beter opletten of er al een 2e pagina is.
 

The Following User Says Thank You to Wreck For This Useful Post:
Posts: 48 | Thanked: 26 times | Joined on Feb 2010 @ UT@NL
#13
En het meeste staat toch in MyDocs, je muziek, foto's enz
 

The Following User Says Thank You to hsmade For This Useful Post:
Posts: 117 | Thanked: 23 times | Joined on Aug 2008 @ Hardenberg
#14
Hallo allemaal,

Nog 1. Als ik de CSSU draad lees wordt ik er nog niet zo vrolijk van, maar de praktijk valt dus mee? Ik wou nog even wachten tot jullie alle bugs gemeld hebben

Verder prima apparaat, gebruik veel rss en webbrowsen.
 

The Following User Says Thank You to ggroen For This Useful Post:
Posts: 48 | Thanked: 26 times | Joined on Feb 2010 @ UT@NL
#15
Ik heb nog geen bugs kunnen ontdekken eigenlijk... Alleen doet die features app t niet bij mij omdat ie mn config van mn theme niet snapt ofzo
 

The Following User Says Thank You to hsmade For This Useful Post:
Wreck's Avatar
Posts: 304 | Thanked: 266 times | Joined on Apr 2011 @ Apeldoorn area, Netherlands
#16
Originally Posted by ggroen View Post
Hallo allemaal,

Nog 1. Als ik de CSSU draad lees wordt ik er nog niet zo vrolijk van, maar de praktijk valt dus mee? Ik wou nog even wachten tot jullie alle bugs gemeld hebben

Verder prima apparaat, gebruik veel rss en webbrowsen.
Op dit moment heb ik nog geen echte problemen met de CSSU update. Als je de instelling normaal houd en verder geen rare dingen geinstallerd hebt (Rare dingen als in Applicaties gemaakt door ongeverifieerde personen) zal alles wel goed komen.

Als je force rotation aan hebt staan zullen sommige applicaties er wel raar uitzien als je de telefoon in Portrait mode draait. De mediaspeler kun je dan niet/nauwelijks bedienen. Hiervoor is dan wel weer een Orientation Lock. (Kan je aanvinken en hierdoor zal je telefoon niet meer draaien)

Originally Posted by hsmade View Post
Ik heb nog geen bugs kunnen ontdekken eigenlijk... Alleen doet die features app t niet bij mij omdat ie mn config van mn theme niet snapt ofzo
Gebruik je de Theme Customizer? Als je thema's of Icon Packs via deze applicatie installeerd herkent de CSSU dat thema niet. Als je het standaard thema + standaard icon pack er weer in zet zal hij het na een reboot gewoon weer doen.

Ik gebruik op dit moment het AwOken thema en Black Pastic Pleego Icons. Daar werkt het dan wel weer mee

Last edited by Wreck; 2011-04-14 at 18:50.
 
Posts: 154 | Thanked: 13 times | Joined on Jan 2011
#17
Originally Posted by hsmade View Post
Ik heb nog geen bugs kunnen ontdekken eigenlijk... Alleen doet die features app t niet bij mij omdat ie mn config van mn theme niet snapt ofzo
klopt, je met de standaard thema hebben
 
Posts: 22 | Thanked: 8 times | Joined on Feb 2011
#18
Originally Posted by Ali View Post
Hallo nederlanders!!

nee man ik heb nog niet zoveel begrepen wat het kan en waarvoor het is,
weet jij dat misschien?
Geweldig al die reacties, dus het antwoord wat betreft de CSSU heb je eigenlijk al gekregen.
Het CSSU gebeuren is wel nog in een testfase, vandaar die bugs waar hierover wordt gesproken.
Ikzelf vind het leuk om het uit te proberen.
Je hebt bv. de beschikking over 9 desktops, die ik allemaal gebruik.
Daarnaast is het handig dat je telefoon ook in portrait mode kan.
De laaste CSSU update heeft m.n. gesleuteld aan de camera.

@Kershaw
Leuk dat je reageert. Ik kom dagelijks op sygysweb en lees met plezier je posts daar.

@N900@900MHz
Jammer dat je telefoon instabiel wordt bij een overclock hoger dan 900MHz. Ik draai alweer een tijdje 1150MHz stabiel.
Ik ben het helemaal met je eens dat de N900 een toestel is met ontzettend veel mogelijkheden .

@Bramji
Swappolube heb ik geprobeerd, maar om de een of andere vage reden werkte die bij mij voor geen meter. Ik kreeg een instabiel toestel en heb hem toen maar weer verwijderd.

Last edited by N user; 2011-04-14 at 19:07.
 

The Following User Says Thank You to N user For This Useful Post:
Maharadja's Avatar
Posts: 92 | Thanked: 57 times | Joined on Aug 2010 @ Netherlands
#19
Nederlander meldt zich!
 
Ali's Avatar
Posts: 248 | Thanked: 51 times | Joined on Jan 2010 @ Amsterdam
#20
Inderdaad geweldige reacties wat betreft cssu,

ik ben hartstikke blij om nederlanders te hebben gevonden op deze site, echt! doet me goed!

ikzelf hou erg veel van deze telefoon sinds het uitkwam meteen gehaald maar alleen om de browser en multitasking eigenlijk en inderdaad om de 4 tot 9 inmiddels desktopschermen en als laatste om 32gig gegeugen uitbreidbaar tot 64.

nu sinds dec 2009 tot nu toe ben ik ZOVEEL achtergekomen en mij zo TROTS voel omdat ik de juiste keuze had gemaakt om deze computer met telfoonfunctie te halen.!!

en dankzij TMO weet ik nu wat ik weet over N900 en waarom ik me terecht vrolijk voel om mij keuze dag bij dag,

ik merkte dat al die tijd ik nog niet iemand opdeze site een thread had gezien met de titel die ik nu gebruik om met eigen mensen je meningen te delen, vandaar dat ik deze thread ben begonnen en dus zeg ik jullie,

WELKOM ALLEMAAL!!!

Last edited by Ali; 2011-04-16 at 17:54.
 

The Following User Says Thank You to Ali For This Useful Post:
Reply


 
Forum Jump


All times are GMT. The time now is 01:25.