Active Topics

 


Reply
Thread Tools
Posts: 74 | Thanked: 15 times | Joined on Dec 2009
#51
Korjaus edellisiin kommentteihini:
siis soitonsiirot koputukset yms toimivat normaalisti toisin kuin olin netistä lukenut. Tulipa testattua itse.
Omituiseen paikkaan ovat maemolla ne jemmaanneet. Asetukset->puhelin
Mikseivät laittaneet tuohon puhelinsovellukseen??
 
Posts: 3 | Thanked: 5 times | Joined on Oct 2009 @ Finland
#52
Hei mitä mieltä muuten olette tuosta Suomi-version näppiksestä, kun nuolinäppäimet on puristettu kahteen nappiin perinteisen neljän sijasta? Voisi kuvitella ainakin että jossain softakäytössä haluaisi kaikki neljä (esim. emulaattorit ym. pelit) nuolinäppäintä käyttöönsä.

Ihmettelin itse tuota kun katselin kuvia ja mietin että pitäisikö napata Ameriikan matkalta jenkkiversio mukaan, jos siihen saisi ääkköset jotenkin ratkaistua uudella firmiksellä tai muuten.
 
kake's Avatar
Posts: 47 | Thanked: 4 times | Joined on Dec 2009 @ Finland
#53
tuota näppäimistön asettelua voi vaihtaa asetuksista, esim englantilaiseksi. Jolloin saat normi nuolinäppäimet käyttöön, mutta menetät toki ääkköset.

edit:

käytän tuota enkkunäppis asettelua emulaattoreita pelatessa ja pelien jälkeen vaihdan takaisin suomi asetteluksi.

Last edited by kake; 2009-12-11 at 16:13.
 

The Following 2 Users Say Thank You to kake For This Useful Post:
tissot's Avatar
Posts: 1,839 | Thanked: 2,432 times | Joined on May 2009
#54
Originally Posted by retris View Post
Hei mitä mieltä muuten olette tuosta Suomi-version näppiksestä, kun nuolinäppäimet on puristettu kahteen nappiin perinteisen neljän sijasta? Voisi kuvitella ainakin että jossain softakäytössä haluaisi kaikki neljä (esim. emulaattorit ym. pelit) nuolinäppäintä käyttöönsä.

Ihmettelin itse tuota kun katselin kuvia ja mietin että pitäisikö napata Ameriikan matkalta jenkkiversio mukaan, jos siihen saisi ääkköset jotenkin ratkaistua uudella firmiksellä tai muuten.
Ajattelin ensin hakkivani tuon UK version juuri tuon takia, mutta ei onneksi itseä ole vielä haitannut pätkääkään.
 
Posts: 22 | Thanked: 1 time | Joined on Dec 2009
#55
En omista kumpaakaan vielä - N900 meni palautukseen - sinulla ilmeisesti ei vielä - jos koskaan. Kuten sanottu, N900 kantaa monia lupauksia mutta yhteisön kehitettäväksihän se näköjään jää. Ilmeisesti Nokialla ei ollut varaa laittaa peliin valmista vekotinta josko oli tarkoituskaan.
 
Posts: 75 | Thanked: 27 times | Joined on Dec 2009
#56
Kaipaisin näppäimistöön vielä lisää näppäinyhdistelmiä, joista sais esim. page up/down, home/end ...

Nuo tuli mieleen näitä Maemo Talk forumeita selatessa, kun halusin nopeasti sivun loppuun...
 
kake's Avatar
Posts: 47 | Thanked: 4 times | Joined on Dec 2009 @ Finland
#57
Kysympäs vielä kerran toistamiseen (pahoitteluni) tuosta Quake 3:sta.

Toimiiko teillä, joilla se on puhelimessa, täysin kaatumatta? Mä en pääse etenemään neljännestä mapista eteen päin, koska peli kaatuu aina samassa mapissa.

Hyvät neuvot olisivat tarpeen. Auttaisi, jos joku laittaisi asennus ohjeet aasta ööhön. Jos vaikka siinä olisin tehnyt jotain väärin? Vai toimiiko tämä edes kunnolla vielä?

kiitos.
 
Posts: 11 | Thanked: 4 times | Joined on Dec 2009 @ Finland
#58
Originally Posted by jerra View Post
What if you follow the instructions for flashing with Maemo flasher-3.5 and press "u" while turning it on? Still no worky-worky/progress?
I can't link to the instructions cause I'm using my N97..
Jeps firmis fläshäilty uusiksi ja taas toimii, mutta boottailee satunnaisesti edelleen. Pitää kokeilla pistää emmc muistinkin tyhjäks ja katsoa kuinka pian saa tilttiin ilman lisäohjelmien asentelua

Edit:
klo 15:45 firmwaret fläshätty. Reilu tunti netin selailua ja luuri buuttaa klo 16:56.

Mä olen miettinyt että etsisin itelle jonkun harrastuksen johon ei liity tietotekniikka tai mikään muukaan tekniikka. Tulee mieleen ruuanlaitto ja viinanjuonti. hmmm...

Last edited by purgiaali; 2009-12-12 at 15:04.
 
kake's Avatar
Posts: 47 | Thanked: 4 times | Joined on Dec 2009 @ Finland
#59
hildon-application-manager 2.2.35-3
write: broken pipe
Write: broken pipe
apt-worker exited
apt-worker: can't truncate lock /var/lib/hildon-application-manager/apt-worker-lock: No space left on device
read: Bad file descriptor

Tuollainen Teksti näkyy Sovellusten Hallinnan Loki tiedoissa. Olisiko täällä Maemo osaajia, jotka voisivat neuvoa mitä tehdä tämän kanssa?

Sovellusten Hallinta ei löydä sovellusluetteloita tällä hetkellä, eikä myöskään anna asettaa uusia sovellusluetteloita. Ja vika tuli siis, kun puhelu tuli samaan aikaan kun päivitin sovellusluetteloa.

Googletus on ollut kovaa, eikä neuvoa tunnu löytyvän.
 
ossipena's Avatar
Posts: 3,159 | Thanked: 2,023 times | Joined on Feb 2008 @ Finland
#60
Originally Posted by timomaemo View Post
En omista kumpaakaan vielä - N900 meni palautukseen - sinulla ilmeisesti ei vielä - jos koskaan. Kuten sanottu, N900 kantaa monia lupauksia mutta yhteisön kehitettäväksihän se näköjään jää. Ilmeisesti Nokialla ei ollut varaa laittaa peliin valmista vekotinta josko oli tarkoituskaan.
ihme itkemistä ja vinkumista, etkö muuta osaa?

e: itellä ainakin mieluummin näppiksen nuolinäppäimistä osa fn:n takana kuin ääkköset jossain ties missä...
__________________
Want to know something?
K.I.S.S. approach:
wiki category:beginners. Browse it through and you'll be much wiser!
If the link doesn't help, just use
Google Custom Search
 

The Following User Says Thank You to ossipena For This Useful Post:
Reply


 
Forum Jump


All times are GMT. The time now is 04:09.