Reply
Thread Tools
Posts: 251 | Thanked: 75 times | Joined on Oct 2009 @ Finland, Vaasa
#131
No joo katotaas jos noi blessin "mukana" tulleet oli sitten väärät vaikka versio numero oli sama.

No nyt rupes pelittään...Turhan innokkaasti päivitin kerneliä. ja asentelin vääriä ajureita. Mutta nyt taas toimii

Last edited by mele; 2010-11-10 at 15:56.
 
WereCatf's Avatar
Posts: 255 | Thanked: 160 times | Joined on Oct 2010 @ Finland
#132
Kaipa minäkin voin ilmoittautua N900 omistajaksi. Kiva ja monipuolinen vekotin ollu tähän asti, harmittaa vain huonosti suunniteltu näppäimistö, ei tarpeeksi suuri näyttö, ja pelien vähyys ja surkea laatu.
__________________
HAND, n.
A singular instrument worn at the end of the human arm and commonly thrust into somebody's pocket.
 
Guest | Posts: n/a | Thanked: 0 times | Joined on
#133
Miten tossa irssissä voi hyppiä ikkunalta toiselle?
 
Posts: 13 | Thanked: 9 times | Joined on Dec 2009 @ Espoo, Finland
#134
Originally Posted by Optimus View Post
Miten tossa irssissä voi hyppiä ikkunalta toiselle?
Normaalisti voisi käyttää alt-<numero>, mutta koska alttia ei N900:n terminaalissa normaalisti ole, niin itse ainakin painan esciä terminaalin alareunasta ja sitten numeroa näppiksellä (ei tarvitse olla yhtäaikaa).
 

The Following User Says Thank You to Hukka For This Useful Post:
Sevanteri's Avatar
Posts: 48 | Thanked: 10 times | Joined on Jun 2008 @ Oulu, Finland
#135
Helmikuusta 2010 olen ollut N900:n onnellinen omistaja. Parempaa puhelinta en ole vielä missään nähnyt.
Pystytilan puuttuminen ei ole itteä paljoa haitannut, kun ehti tottua siihen jo N810:ä käyttäessä.
Ainoat mikä oikeastaan harmittaa on tuo d-padin puuttuminen ja vain 3 rivinen näppäimistö.

Akkukestoki on ihan tarpeeksi 1GHz:n ylikellotettunakin kun tulee kuitenkin joka ilta ladattua.
Sitte jos ei olekkaa mahollisuutta ladata pariin päivään, nii sitte varmaan olisinki kusi sukassa.

Pelejä voisi olla enemmän, mutta GameGripper ja emulaattorit on aika hyvä yhistelmä.
__________________

Jolla, The First One TOH
N9, black 16GB
N810

Last edited by Sevanteri; 2010-12-16 at 09:17.
 
Posts: 6 | Thanked: 6 times | Joined on Jan 2011
#136
ilmottautuu n900 omistajaksi, kovasti olen luurista tykännyt
 
Posts: 1 | Thanked: 0 times | Joined on Jan 2011 @ Finland
#137
Ilmoittaudun N900 onnelliseksi omistajaksi. Käytössä on ollut joulukuusta 2009 lähtien. Muiden uusien puhelinten ominaisuuksia en ole vielä kaivannut. Ylikellotusta olen kyllä harkinnut.
 
Posts: 3 | Thanked: 0 times | Joined on Feb 2011 @ Finland
#138
Terve kaikille, kysytään täältä suomitalkin puolelta myös samaa kysymystä, elikkäs jos esimerkiksi kellottaisin omaa n900stani, ja takuu sen takia ¨raukeaa¨, mutta puhelin pitäisi silti saada takuuhuoltoon, niin miten ihmiset huollossa näkevät että puhelin on ylikellotettu, jos kernel muutetaan takaisin nokian omaan ja vaikka koko käyttis asennettaisiin uudelleen?

Ja muuten, n900 myös minulla käytössä, laite on ollut juuri sitä mitä halusin ja tarvitsin, todella tyytyväinen olen ollut
 
Posts: 158 | Thanked: 29 times | Joined on Dec 2009 @ Finland
#139
Originally Posted by spl0z View Post
Terve kaikille, kysytään täältä suomitalkin puolelta myös samaa kysymystä, elikkäs jos esimerkiksi kellottaisin omaa n900stani, ja takuu sen takia ¨raukeaa¨, mutta puhelin pitäisi silti saada takuuhuoltoon, niin miten ihmiset huollossa näkevät että puhelin on ylikellotettu, jos kernel muutetaan takaisin nokian omaan ja vaikka koko käyttis asennettaisiin uudelleen?

Ja muuten, n900 myös minulla käytössä, laite on ollut juuri sitä mitä halusin ja tarvitsin, todella tyytyväinen olen ollut
Taitaa olla yhtä mahdoton todistaa kuin pöytäkoneen prossun kohdallakin. Ellei siinä ole vikaa niin mistäpä sen näkisi... Kannattaa emmc flashata kans varoiksi sitten, ettei jää kellotusprofiilit kummittelemaan
 
Posts: 102 | Thanked: 23 times | Joined on Nov 2009 @ Finland
#140
Morjensta vaan kaikille, kai se pitää minunkin tänne ilmoittautua ku tällainen ketjukin on olemassa. Olen ollut omaan n900 todella tyytyväinen, isompia vikoja ei ole ollut ja joka päivä oppii jotain uutta lukemalla näitä sivustoja. Tällähetkellä luuri on kellotettu 950Mhz ja todettu myös kivuttomasti rullaavan 1.15Ghz. Multiboottina on Power46wl1, Nitdroid, backupmenu ja ubuntu 9.10 (mihin en ole saanut vieläkään kosketusnäyttöä toimimaan). Linux n00b kun olen on lähes kaikki joutunut kantapään kautta opettelemaan mutta ei sen väliä. Onko kenelläkään ollut ongelmia tuon usb-portin löystymisen kanssa? Itse olen ostanut oman n900 ennakko tilauksena ensimmäisten joukossa ja koska usb porttia on tullut ronkittua sen verran monta kertaa että päätin varautua ja vahvistin epoksilla portin piirilevyyn kiinni ja myös data/laturin johdosta on viilattu koukut pois...
 
Reply


 
Forum Jump


All times are GMT. The time now is 23:24.