Notices

Posts: 13 | Thanked: 2 times | Joined on May 2011 @ Finland
Originally Posted by mika1el View Post
Ainakin kovasti yritin X)

En ole varma teinkö juuri oikein , mutta ohjeistuksen mukaan yritetty. Voisiko joku vielä vaikka vääntää rautalangasta osaamattomalle?

Eli minä tein näin - kopioin wms_settings.ini ladatun teksti tiedoston sinne .mapsi kansioon (jotain tein väärin ?)

M-el
If you only copy the wms_settings.ini.txt file it doesn't work. You also have to remove .txt extension. (2. Copy wms_settings.ini to /home/user/MyDocs/.mapsi/ (remove .txt extension)) Maybe you did this and the problem is somewhere else but you don't mention that in your doing description so I quess that is the problem...

The Following User Says Thank You to hyrra For This Useful Post:
Originally Posted by hyrra View Post
If you only copy the wms_settings.ini.txt file it doesn't work. You also have to remove .txt extension. (2. Copy wms_settings.ini to /home/user/MyDocs/.mapsi/ (remove .txt extension)) Maybe you did this and the problem is somewhere else but you don't mention that in your doing description so I quess that is the problem...
No prkules olinpa minä tyhmä -> yksikertainen juttu jää yleensä huomiotta . Nyt pelaa

kiits,

M-el

Posts: 182 | Thanked: 337 times | Joined on May 2010 @ Finland
Originally Posted by orava View Post

Installation instructions:
1. Install debian package (dpkg -i mapsi_3.1.0_armel.deb)
2. Copy wms_settings.ini to /home/user/MyDocs/.mapsi/ (remove .txt extension)
I managed to install it by mailing the .deb to the phone and clicking the attachment. (N9's browser didn't save the file).

Maybe I should enable terminal next..

Originally Posted by orava View Post
Oliko siinä jotain tarkempaa tietoa tosta virheestä? Voit koittaa "dpkg --force-depends -i mapsi_3.1.0_armel.deb", jolla pitäisi asentua, mutta jos ne riippuvuudet ei ole oikeesti kunnossa niin ohjelma ei varmaan käynnisty.
Sain asennettua Mapsin päivityksen kun päivitin puhelimen.

Onko mahdollista/iso työ saada Mapsi pelaamaan Globalsat TR-151 tracker:in kanssa?

Onko muilla ongelmia reittien lataamisessa? En ole saanut ladattua reittejä ohjelmaan, aina kaatuu.
Esim www.kelkkareitit.fi/gpx/kelkkareitit.fi-50m.gpx
Vai onko 2,6M liian iso tiedosto?

Originally Posted by hamalla View Post
Onko mahdollista/iso työ saada Mapsi pelaamaan Globalsat TR-151 tracker:in kanssa?
Toi ilmeisesti pystyy lähettämään paikkatiedot NMEA-formaatissa tekstiviestinä? Jos näin, niin ei pitäisi olla iso työ. Koitan saada lisättyä seuraavaan versioon.

Originally Posted by hamalla View Post
Onko muilla ongelmia reittien lataamisessa? En ole saanut ladattua reittejä ohjelmaan, aina kaatuu.
Esim www.kelkkareitit.fi/gpx/kelkkareitit.fi-50m.gpx
Vai onko 2,6M liian iso tiedosto?
Joo eipä näytä toimivan (johtuu ilmeisesti siitä, että ton tiedoston reitti on jaettu niin moneen 'segmenttiin'), koitan tämänkin korjata seuraavaan versioon.

Posts: 26 | Thanked: 5 times | Joined on Jun 2011 @ Finland
I managed to download and install dpkg -i mapsi_3.1.0_armel.deb -package. However, there is no /home/user/MyDocs/.mapsi -folder, so I can't copy .ini -file. Any ideas?
I'm using FileBox and I've enabled "showe hidden files" from Filebox settings. N9 is 64Gb version..

edit: Had to start the Mapsi program, and after this .mapsi -folder appeared as it should be... Problem solved

Last edited by fin2cv; 2011-10-22 at 12:21.

Posts: 13 | Thanked: 2 times | Joined on May 2011 @ Finland
I tried win 2.9.9 version with my laptop and Globalsat BU-353 GPS USB receiver SiRF III. I add gpsComPort=COMxx to settings ini. It got the gps fix and location was correct but it didn't follow up when I was moving. It seems that location updates from gps doesn't show and even the gps is missing although it catch fix in the begining. I tried several times, always the same. Same problem, anyone?

En ole onnistunut lataamaan versiota 2.9.9 N900 puhelimeen. Onko mahdollisesti tulossa "itsekseen" latautuvaa/päivittyvää versiota?

Originally Posted by Tarmo View Post
En ole onnistunut lataamaan versiota 2.9.9 N900 puhelimeen. Onko mahdollisesti tulossa "itsekseen" latautuvaa/päivittyvää versiota?
Koitan seuraavasta versiosta (ehkä valmis tällä viikolla) saada deb-paketin N900:selle tehtyä ja laitettua repositoryyn.